פאזת האדמה – שיגרה מבורכת

פאזת האדמה – שיגרה מבורכת

בניי-צ'ינג  כתוב "הלחות נוצרת במרכז. היא מזינה את האדמה. האדמה יוצרת את הטעמים המתוקים. הטעם המתוק מזין את הקיבה והקיבה מזינה את הבשר"

פיסקה זאת שונה משאר הפאזות בכך שאין כיוון(מזרח מערב) שמזין את הפאזה אלא ברגע שיש מרכז יש לחות שהיא שילוב של אש ומים.

לאדמה יש דואליות .האנרגיה של האדמה היא סביב מרכז שיש בו שני תנועות .תנועה צנטריפטלית של כוח משיכה שנובע מכך שהאדמה מוזנת מכל הכיוונים וכוח צנטריפוגלי שדוחף הכול החוצה ומזין את כל הכיוונים . הכוח של הקיבה הוא בתנועה פנימה  שממנו הכול מוזן ובעיקר הוא מזין את היין של הכליות.

ה- SP הוא התנועה החוצה של GO QI של הטעמים ולכן הוא מזין את הראות והלב את צי האבות וה SHEN . זוהי שגרה מבורכת של קבלה והפצה.

הטעם המתוק טעם מרגיע שמשדר מסר של שפע והזנה ראשונית.בכל אוכל טבעי יש מרכיב מתוק חד סוכרים שהם מתפרקים ראשונים במגע עם הפה ונותנים אנרגיה זמינה למערכת העיכול..

YI הכוונה אינטלקט משמעות הYI היא שאנו מזינים את העולם במהות שלנו, בקריקטר  לסימן זה הוא של ללב ומעליו סימן שמשמעו שירה. כשהכוונה שלנו טהורה גם הנתינה שלנו טהורה ואז הנתינה לא גורעת מאיתנו כי הקבלה והשפע הם אין סופיים. כשכוונה שלנו אינה טהורה למשל חרדה ודאגה ה YI  פגום הנתינה הופכת לבעייתית כמו אובססיביות.

דאגה כשהאדמה מתפוררת וחלשה אין לאדם אמון בשגרה המבורכת ויש חוסר ביטחון שגורם לדאגה. אז הקול הופך למתנגן על גבול ההיסטרי. (בקליניקה הרבה אימהות שמדברות על הילדים שלהם אפשר לשמוע זאת) .

ריח מתוק  באיזון זהו הריח כמו ריח אחרי הגשם. כשהאדמה לא מאוזנת יש ריח מתוק מבחיל שהוא כבד ועוטף אפשר להריח אותו חזק אצל אנשים זקנים או סוכרתיים שיש להם אצידוזיס.

טיפוס אדמה

מאוזן  האדם יכול לתת ולקבל  במידה. הוא יכול להיות אימהי ותומך אך בלא לחנוק בדאגה ומתוך אמון . הוא יכול לתת לאחרים כאשר זה מתאים מבלי להתיש את עצמו,הוא נוטה להיות אכפתי ומתעניין בבעיותיהם של האנשים סביבו ולהוות בקהילה שבה הוא חי מתווך בין האנשים ותומך בלי לרצות להיות מרכז תשומת הלב.לאדם זה יש נטייה להיות עם פלג גוף תחתון גדול יותר מהעליון ומבנה הגוף יותר מרובע.

לא מאוזן הרבה מהאיזון או מחסר האיזון של האדמה קשור לדאגה.כאשר האדם הופך מאמפתי לעודף סימפטי ולוקח את הצרות של אחרים ומכניס אותן לתוכו ללא בקרה אז  האכפתיות והאמפתיות הופכת לאובססיה. אדם עם חוסר איזון באדמה הופך לטיפוסים דאגן, מחוסר סיפוק מהוסס ומפוזר עד הפיכה לכפייתי ולנטייה לחנוק את הסובבים אותו בתשומת לב. איבוד השקט השלווה והמרכז הפנימי יפוצה ע"י אכילת יתר ,בעיקר של פחמימות ומתוק שיכולים לגרום להשמנה.

הנושאים שעליהם אדם שפאזת האדמה שלו אינה מאוזנת יעסוק:

חונק מדאגה ותמיכה – – לא תומך

תלות יתר באנשים – – חוסר יכולת להזדקק לאנשים.

מפוזר ולא ממורכז (רוברטו בניני) – – תקוע וכבד (צחי נוי)

בייתי (אריק אינשטיין) – – חוסר יכולת להתקרקע ולהשתרש

טיפוסי אדמה אוהבים לתווך ולתמוך אך פחות רוצים להיות במרכז העניינים ותשומת הלב. אפילו יש להם קושי עם פרסום ולכן פחות רואים אותם בבידור ובפוליטיקה אלא מאחורי הקלעים ובעבודות יותר טיפוליות.

קרא עוד: דיקור סיני

כתיבת תגובה