You are currently viewing דיקור קרקפת – YNSA

דיקור קרקפת – YNSA

במהלך 25 השנים שאני מטפל ברפואה סינית שבהם טיפלתי באלפי אנשים והצלחתי לסייע בבעיות רבות נוכחתי שישנן בעיות בריאות שאיני מצליח לתת להן מענה מספק. בעקבות כך התחלתי לחפש שיטות נוספות שיסייעו למטופלי להוריד את הכאבים מהם הם סובלים ולסייע באיכות חייהם. בחיפושי נתקלתי בשיטתו המופלאה של ד"ר ימאמוטו .שבעזרת שיטתו החדשנית נותנת מענה מצוין לאותם כאבים ובעיות בריאות.

מיהו יאמאמוטו ואיך פותחה שיטת YNSA  ?

ד"ר טושיקטסו ימאמוטו הוא רופא יפני שלמד בשנות ה 60 רפואה מערבית בטוקיו והתמחה בארצות הברית בתחום הרפואה להפחתת כאב ובגניקולוגיה. לאחר שנים של עבודה בחו"ל הוא חזר ליפן לכפר הולדתו שם הוא פתח קליניקה פרטית והתחיל לטפל באנשי הכפר שהיו בעיקרם חקלאים שסבלו בעיקר מכאבי מפרקים עקב עבודתם בשדות האורז. לכן יאמאמוטו  התחיל למקד את עבודתו במציאת פתרונות לכאב ובעיות עצביות. מיכון שהתרופות המערביות לא נתנו מענה טוב הוא החל לחפש כלים נוספים. במהלך מחקריו הוא פיתח עניין ברפואה הסינית והחל להזריק תרופות נוגדות כאב מדוללות במים מזוקקים ולבסוף רק מים מזוקקים לנקודות שמשתמשים בהם ברפואה הסינית וראה תוצאות מצוינות. כמו כן בעקבות הצלחותיו מטופלים חדשים רבים התחילו להגיע אליו בכדי להקל על סבלם. ד"ר יאמאמוטו אף התחיל להשתמש בדיקור בתחום הגניקולוגיה ובניתוחים.

מה הייחוד של שיטתו של יאמאמוטו ?

ד"ר יאמאמוטו הצליח לחבר בין נקודות דיקור שנמצאות על קרקפת הראש לאזורים במוח אשר קשורים למנגנוני כאב לפי המחקרים המערביים כמו כן הוא מצא התאמה בין נקודות בקרקפת לאזורים בגופנו ונקודות בקרקפת אשר משפיעות על 12 העצבים הקרניאלים שמעצבבים את הפה הלשון וחוש הטעם, שרירי העין והראיה, הריח ועל תנועות הצוואר. לכן ניתן לטפל בשיטה זאת ביעלות בבעיות עצביות למשל פאציאליס או באלס פאלסי שהם חלק מאותם עצבים קרניאליים וגם בבעיות צוואר ועורף ואיבוד חוש טעם וריח שמופיעים לאחר מחלת הקורונה.

ההבנה איזה אזור בראש משפיע על אזורים בגוף עוזר לי לטפל בבעיות שהתוצאות שלהן בעבר היו נמוכות יחסית כגון טיניטוס – טינטון שהיא תופעה של רעש או זמזום המורגשים בראש או באוזניים. כאשר מקור הרעש הוא פנימי ואינו נובע מגירוי על ידי צליל מהסביבה. כמו גם בכאבי ברכיים וכאבים בעצם הזנב.

איך הטיפול מתבצע ?

במהלך הטיפול אני ממשש אזורים בצוואר ובגוף ומוצא נקודות רגישות שלאחר לחיצה באזורים בקרקפת רגישות הנקודות שלחצתי בגוף ירדו במהירות רבה וכך אני מקבל משוב מהיר אם הנקודה שאני רוצה לדקור בקרקפת אכן תהיה יעילה. באמצעות הבדיקה והטיפול הזה ראיתי תוצאות גם בבעיות כגון: סינוזיטיס, סיאטיקה, בעיות לב וריאה, בעיות מעיים ושלפוחית השתן הדיקור הנו במחטים עדינות ביותר.

סיכום

אחד הדברים הנפלאים במקצוע שבו בחרתי הנו היכולת ללמוד, להתחדש ולהשתפר כל הזמן. האפשרות לא להתקבע ולנצל כלים ישנים וחדשים ולשלבם אחד בשני תוך כדי הגעה לתוצאות טובות יותר למטופליי ולהקלת כאבם וסבלם גורמת לי לסיפוק ולאושר רב. אם אתם סובלים מאחת מהבעיות שתיארתי או מכירים בן משפחה, חבר, קולגה לעבודה שסובל מכך אני מזמין אותך לפנות אלי או להפנות אותו אלי ואני בטוח שהוא יודה לך מקרב לב.

אני מאחל לכולנו ימים של בריאות ושל שלום פנימי וחיצוני.

כתיבת תגובה