הרפואה הסינית מטפלת באדם בגוף, ברגש ובנפש.
שיטת שלושת השלבים הייחודית שפיתחתי מבוססת על התפיסה

שכאב הוא שיעור, אבל אין כמו הצלצול להפסקה.

מצד אחד צריך לתת מענה מהיר לכאב ושאר הסימפטומים, אך חשוב גם לטפל בבעיה מהשורש – דבר שלוקח זמן רב יותר אך ימנע מהבעיה מלשוב לאחר הפסקת הטיפול.

שיטת "שלושת השלבים"

השלב הראשון

אני אטפל בבעייתכם הרפואית ואפסיק את הכאב והסבל עכשיו

באמצעות

דיקור סיני

כבר יותר מ – 2,500 שנה עושים הסינים שימוש בטכניקת הדיקור הסינית. מקור המלה אקופונקטורה  הוא בלטינית – ACUS = מחט, PUNGERE  לדקור. בעבר הסיכות היו עשויות מאבני צור ועצמות. כיום מתבצע  באמצעות  סיכות דקות סטריליות ומפלדת אל חלד. התחושות שנגרמות ע"י דיקור סיני משתנות מכאב עמום, הרגשת זרימה לאורך מסלול המרידיאן, הרגשת קור, חום או נימול לאורך אזור הדיקור או הגפה.

הדיקור יכול לגרום להרגשה כללית של מרץ או עייפות, רגשות שפורצים החוצה כמו כעס, אושר ושמחה ועוד.

מאפיין מאוד שכיח בטיפולי דיקור סיני הוא החרפת התופעות שמהן האדם סובל במהלך 24 השעות הראשונות שלאחר הטיפול ואז באה ההטבה המיוחלת.ניתן להשוות את פעולת הדיקור לכיול מחדש של הגוף. בדיוק כפי שמכיילים מכשירים אלקטרוניים עדינים אשר אופן פעולתם שובש.

כוסות רוח

משחררות שרירים תפוסים ומזרימות דם לאזור.  טיפול בכוסות רוח הנו מכלי הטיפול העתיקים של הרפואה הסינית. כוסות רוח נמצאו יעילות לטיפול בתפיסות שרירים, התקררות, שיעול, בעיות נשימה, כתף קפואה, אישיאס, כאבי גב תחתון, בעיות זרימת דם לגפיים.

מוקסה

(חימום צמח על אזורים מכווצים וחסרי זרימת דם), המלה מוקסה מקורה ממלה יפנית שמשמעותה "צמח לבעירה".  בסין מוקסה נקראת JIU . מוקסה מכינים מצמח בשם ארטמיסיה ולגריס שהוא סוג של לענה. הטיפול במוקסה נחשב בסין כטיפול דומה לדיקור . מכוון שהמוקסה היא צמח שמובער משתמשים בה לרוב בכדי לחמם את הגוף והמרידיאנים, לסלק קור, לגרום לזרימה חלקה של צ'י ודם.

יש שתי שיטות לשימוש במוקסה :

מוקסה ישירה—שימוש על גוף המטופל או על המחט .

מוקסה לא ישירה—שימוש במקל מוקסה שאותו מעבירים מעל אזור בגוף או מעל נקודת דיקור ,שימוש במגן כמו מלח, שום או ג'ינג'ר שעליהם שמים את המוקסה ומבעירים.

בעירת המוקסה הסינית מלווה בניחוח אופייני ועשויה לפלוט עשן שלעיתים נשאר על הבגדים והשיער הרבה לאחר תום הטיפול.  

טיפולי שיאצו וטווינא

טיפול דרך עיסוי יפני או סיני.  לבעיות מפרקים, שחרור שרירים, כאבי גב תחתון ועליון, בעיות שינה, דורבן, כאב ראש, עייפות כרונית ועוד.

שיאצו

שיטת טיפול יפנית של ריפוי בעזרת מגע אשר מבוססת על עקרונות הרפואה הסינית. (ביפנית : שי- אצבע, אצו- לחיצה )

טווינא

שיטת טיפול סינית לריפוי בעזרת מגע. היא וכוללת שימוש במתיחות, חימום, הנעת מפרקים, לחיצה, לישה, נענוע, ועוד. טווינא משפיעה כמו הדיקור על המרידיאנים (ערוצי זרימת האנרגיה), ועל העור, השרירים, הגידים, הרצועות, העצמות. (בסינית : טווי – למשוך, נא- ללחוץ).

הכנת פורמולות של צמחי מרפא סיניים ומערביים

רפואת צמחי המרפא היא אולי הרפואה הקדומה ביותר שקיימת מאז ועד היום. המרכיבים הכימיים האנרגטיים שבצמחי המרפא הם כלי, שבידי מטפל מקצועי, מהווים דרך טיפול עוצמתית שביכולתה להאיץ ולחזק את החיוניות וכוחות הריפוי של הגוף החולה. לבעיות בריאות כגון חסר דם, דלקות במערכת העיכול, בעיות מחזור, כאבי ראש ומיגרנה. צמחי מרפא הכרחיים.

תזונה

ברפואה הסינית לכל מזון יש חלוקה אנרגטית בכמה תחומים כגון חום וקור טעם האוכל כמו כן כל מזון מגיע ומשפיע על איברים אחרים בגוף לדוגמא אגס משפיע על הראות בעוד שאבטיח משפיע על הלב ושלפוחית השתן.
הבנת האנרגטיות של המזון אינה קשורה לדרך הכנת המזון כך שבשר אדום תמיד יהיה חם גם אם נגיש אותו לא מבושל ועגבנייה תהיה קרה גם אם היא תבושל. הבנת ההבדל באנרגיה של כל מזון תשפיע על התזונה בהתאם לגילאי החיים ,עונות השנה ולמצבו הגופני והנפשי של האדם. כאשר אני מכין המלצות תזונה עבורך, המטופל, עלי לחשוב על כל המרכיבים השונים ולהתאימם למצבך, גילך.

תוספי מזון (ויטמינים ומינרלים)

כלים אלו מורידים את הכאב שאתה חשים ומעלים את החיוניות באמצעות חיזוק הדם או שיפור הספיגה של החומרים שבונים את גופינו ונמצאים במזון, דבר שמאפשר לגוף לתקן וליצור החלמה. לעיתים הוספה של תוסף ברזל או ויטמין B12 הוא כל מה שצריך בכדי לטפל בבעיית שינה או עייפות שאינה מוטבת במנוחה.

השלב השני

אני אדריך ואתן לכם כלים פשוטים איך לטפל בעצמכם

השלב השלישי – השלב המתקדם

אני אתן השראה ואגלה איך להקשיב לגופכם

חשוב להבין מה אומר גופכם, שהוא הביטוי הכי ראשוני לנפשכם, בכדי להפוך אתכם לאנשים מאושרים ובריאים יותר. הדרך הכי טובה לפתור בעיה – היא למנוע אותה. חשוב להבין שמצבכם הבריאותי לא בהכרח קשור לגורמים חיצוניים, כמו העבודה, הממשלה, האקטואליה ועוד.

  • תרגילי נשימה ומיקוד התודעה יעזרו לקשב הפנימי והחיצוני להתחדד.
  • קלפי מודעות ישקפו בעיות שלא הצלחתם להתמודד עימן עד כה.
  • שיחה על כאב שהופיע והבנה מדוע התסמין הופיע פתאום. לעיתים כאב גב או מפרק הוא דרך של הגוף להודיע לנו שהוא עייף ומותש וצריך לנוח. לדוגמה, מיגרנה יכולה להביא ביקורת עצמית מוגברת ובעיות גיל המעבר יכולות להביע קושי עם הצורה שבה מישהי תופסת את הנשיות שלה.

רוצים להפטר מהבעיה הבריאותית
להרגיש טוב יותר
ולשפר את איכות החיים ?

התקשרו אלי עכשיו – 050-8890126
(אפשר גם לשלוח וואטספ)

או שלחו מייל ehud.sverdlik@gmail.com 
ונחזור אליכם בהקדם בשמחה.

ניתן גם להשאיר פרטים כאן עכשיו
לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות